آیا در برابر هزینه‌های تبلیغاتی که می‌کنید، مشتری جذب می‌کنید؟ به طور مثال در یک فضای شلوغ مثل مترو تهران به تبلیغات شما نگاه می‌کنند؟ آیا حمل و نصب مجدد تبلیغات در مکان‌های متعدد برای شما کابوس شده است؟ تیرگی، خرابی و چشمک زدن بی‎هدف پشت لایت باکس به برند شما آسیب می‌زند؟ مشتری‌های بالقوه چگونه فکر می‌کنند؟

قطعاً هر مدیر تبلیغات دوست دارد همراه با ترندهای جدید 2019 پیش برود و بهترین تبلیغات را برای شرکت خود انجام دهد تا هم رضایت مدیرعامل شرکت را جلب کند و هم از طرفی به هدف بازاریابی خود برسد.